NEW IN from Marimekko.

Untitled
Untitled

Sain muutamia vuosia sitten lahjaksi ison mustan Marimekon pose-laukun. Siitä lähtien mielessä on ollut myös tämä pienempi kaunokainen, mutta ruskean värisenä.

Alennusmyynnit olivat tänä vuonna suotuisat, sillä löysin tämän alelapulla varusteltuna ja kiikutin sen onnellisena kassan kautta kotiin. 
On ehkä paras tunne kun löytää alesta jotain sellaista, mitä on jo pitkän aikaa katsellut !

Nyt kun alennusmyyntikausi alkaa lähennellä loppua, haluaisin vähentää ostosten määrää. Kiinnostaa ostaa vähemmän ja parempaa. Odottaa oikeasti sitä täydellistä, eikä vain tyytyä puoli kivoihin tai ihan kivoihin. Ja nyt kun olen löytänyt niin kivoja juttuja, haluaisin keskittyä iloitsemaan niistä, enkä heti ryhtyä miettimään, että mitähän seuraavaksi.

Nautitaan siitä, mitä meillä on !


//New in from Marimekko. Pose-clutch !

xoxo Maria


Comments

  1. Samaa oon himoinnut jo pidemmän aikaa, mutta mustana. Tänään sitä hypistelinkin jo liikkeessä, jäi kuitenkin ostamatta kun en ollut sitä mennyt hakemaan. Onhan tuo ihan vietävän nätti, vielä joskus mä sen kotiutan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla tää muutaman vuoden odotusaika tuli vihdoin umpeen ja kotiutin tän ihanuuden vihdoin :) Hyvää kannattaa kyllä odotella, mutta oon kyllä ollu tosi tyytyväinen tähän, suosittelen ! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts